SEGEM’i sosyal medya hesaplarımızdan takip etmek için;
Instagram: segemorgtr - X: segemorgtr - Facebook: segemorgtr - Linkedin: segemorgtr
Bu program, Türkiye Sigorta Birliği üyesi şirketlerin, kendilerini temsile yetkili olan acenteleri tarafından alınması gereken bir eğitimdir. Söz konusu eğitime başvuru yapılabilmesi için Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği bünyesinde bulunan Levha’ya kayıtlı sigorta acentesi yine Levha’ya kayıtlı yetkili ve çalışanı olunması gerekmektedir. Söz konusu eğitimin, yasal yükümlülük gereği, her yıl yenilenmesi gerekmektedir.
İlgili, E-eğitim ve E-sınavın hizmet bedeli, Türkiye Sigorta Birliği tarafından karşılanmaktadır. Adayların, Başvuru ve Uygulama Kılavuzunda ifade edildiği şekilde herhangi bir ücret yatırmaksızın online başvurularını takiben e-eğitimi ve e-sınavı tamamlamaları gerekmektedir.
Başvuru ve Uygulama Kılavuzu için tıklayınız…
Online Başvuru Formu için tıklayınız…
Başvuru Süresi: 18 Mart 2025 – 15 Aralık 2025
Eğitim İzleme Süresi: 18 Mart 2025– 22 Aralık 2025
MASAK EĞİTİMİNE BAŞVURU ÖZETLE NASIL YAPILIR VE EĞİTİM NASIL İZLENİR?
1. Başvuru yapacak kişilerin öncelikle https://aday.segem.org.tr/kaydolbağlantısındaki Aday Yönetim Sistemi üzerinden SEGEM internet sayfasına üye olmaları gerekmektedir. E-posta kısmına lütfen yalnızca şahsınızın kullandığı e-posta adresinizi yazınız. Üyelik formunun doldurulmasının ardından, adayın üyeliği otomatik olarak aktif hale gelmiş olacaktır.
2. Adaylar, üyelik bilgilerini doldurduktan hemen sonra, herhangi bir aktivasyon e-postası beklemeden, https://aday.segem.org.tr bölümünden T.C. Kimlik No ve şifresi ile sisteme giriş yapabilecektir.
3. “Aktif Eğitim Başvuruları” başlığı altında, ilgili eğitimin yanında yer alan “Başvuru Yap” butonuna tıklayınız. Bilgileri doldurunuz.
4.“BAŞVUR” butonu tıkladığında form doldurma işlemi tamamlanmış olacaktır. Adaylar, başvuru formu doldurulduktan sonra açılan ekranda “DETAYI GÖR” butonunu tıklayarak başvurusuna ait seçimleri kontrol edebilecektir.
5. Başvuru formunu doldurduktan sonra, gün içerisinde adaylara e-eğitim ataması yapılacaktır. Adayların, SEGEM Akademi’de oturum açabilmeleri için, SEGEM (segemakademim.org)internet sayfasına;
Kullanıcı adı kısmına: T.C. Kimlik Numaralarını,
Parola/Şifre kısmına : segem123
yazmaları gerekmektedir. Eğer giriş yapılamıyorsa, eğitim henüz atanmamış demektir. Daha önce SEGEM Akademi’ye üye olan kişilerin de şifresi segem123 olarak güncellenecektir. Şifresinde değişiklik yapmak isteyen aday, SEGEM Akademi’ye girdikten sonra sağ üstte yer alan Ayarlar bölümündeki “Şifremi Değiştir” butonundan yeni bir şifre oluşturabilir.
6. Adaylar sertifikalarına, sınavı başarıyla tamamlamalarını takip eden ilk Pazartesi günü ulaşabilecektir. Her Pazartesi günü verilecek elektronik sertifikalara, Pazar gece yarısı saat 00:00’a kadar tamamlanan sınavlar dahildir. Adaylar, sertifikalarını aday.segem.org.tr adresine giriş yapıldıktan sonra “Başvuru Bilgilerim” başlığının altındaki “Sertifikalarım” bölümünden “Sertifika” ikonuna tıklayarak görüntüleyebilecektir.
Kamuoyuna duyurulur.
SEGEM